Η ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΩΝ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

Ιούν 15, 2020 | Γενικά τοπικής αυτοδιοίκησης

Παρακολουθώντας την πολιτική αντιπαράθεση σε πάνω από 30 δήμους για την εγκατάσταση του οδοφωτισμού με LED, θεωρούμε ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη και πιο πετυχημένη επικοινωνιακή κομπίνα όλων των εποχών.
Πως να πάρεις 8, 10 ή και 15 εκατομμύρια από τον κόσμο και να σου λέει και ευχαριστώ. Είναι απίστευτο το μέγεθος του ότι δεν έχει πάρει κανένας χαμπάρι τι γίνεται!
Ερχεται ένας εργολάβος και σου λέει: “Θα σου αλλάξω όλο το φωτισμό με led, όποια λάμπα καίγεται θα στην αντικαθιστώ εντός 24 ωρών για 12 χρόνια και δεν θα πληρώσεις ούτε ένα ευρώ!”
Το αξιοσημείωτο είναι ότι αν έρθει αυτός ο εργολάβος στο σπίτι του καθενός και το πει, είναι σίγουρο ότι το 99% των ιδιοκτητών θα πει: “όπα φίλε κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Ποιός είσαι ο Αη Βασίλης;”
Στο δημόσιο χώρο όμως οι πολίτες έχουν την τάση όταν τους μοιράζουν καθρεφτάκια που λάμπουν, να βαράνε παλαμάκια. Μετά βέβαια διαμαρτύρονται για την δυσβάσταχτη φορολογία που πληρώνουν και πολλές φορές βγαίνουν και στην παρανομία ως φοροφυγάδες.
Φανταστείτε μόνο ότι αν δεν γινόταν αυτή η κομπίνα οι δημότες θα πλήρωναν 82% λιγότερα δημοτικά τέλη.
Αλλά είναι τόσο πρόχειρη η διαδικασία, οι όροι, η εκτέλεση της εργολαβίας που αναρωτιέται κανείς πως είναι δυνατόν οι “ειδικοί” να μην τα βλέπουν τα χάλια τους;
Πάρτε ένα παράδειγμα στον Δήμο Ελληνικού –  Αργυρούπολης. Η κολώνα στην Θερμοπυλών 60 είναι ραγισμένη καιρό, αλλάξανε το φως, την κολώνα; Δεν την είδαν ο εργολάβος; δεν την είδε ο επόπτης του έργου μηχανικός; δεν την είδαν τόσα χρόνια ο Δήμος; Όταν βάλανε τα φώτα ήταν νύχτα;
Εμείς σκάμε και πληρώνουμε.

Pin It on Pinterest

Share This