Menu
A+ A A-

ΠΟΙΟΙ "ΒΟΥΤΗΞΑΝ" ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ; ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΓΛΥΦΑΔΙΩΤΩΝ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ;

Το οτι αυτή η δημοτική αρχή της Γλυφάδας του ξενόφερτου Παπανικολάου μετά της 

παρέας του και τους δημοτικούς συμβούλους σε κατάσταση άνοιας και άγνοιας έχουν μετατρέψει τη Γλυφάδα σε προκτετοράτο και παραβαίνουν καθημερινά Νόμους και καταστατικά, ήδη το έχουμε νοιώσει και οι επώνυμες καταγγελίες πλέον στις αρμόδιες Ελεγκτικές υπηρεσίες της χώρας έχουν ξεπεράσει σε πυκνότητα όλες τις προηγούμενες θητείες.

Το ΣΕΕΔΔ, το ΣΔΟΕ, η Εισαγγελλία Διαφθοράς, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η Περιφέρεια Αττικής κλπ, ασχολούνται σε καθημερινή βάση με το Δήμο Γλυφάδας και αρκετοί ειδικοί Επιθεωρητές έχουν στρατοπεδεύσει στο Δημαρχείο ή ειδικοί Ανακριτές καλούν τον δήμαρχο Παπανικολάου, τους συνεργάτες του και κάποιους επίορκους υπαλλήλους για να δώσουν στοιχεία προς εξερεύνηση.

Σας ενημερώνουμε οτι ήδη η διοίκηση της ΓΚΟΛΦ Α.Ε. έχει καλεστεί από τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για παράνομες μεθοδεύσεις της διοίκησής τους, ήδη έχουν συγκλιθεί τα πειθαρχικά συμβούλια, ήδη έχουν καταλογιστεί πάνω από 200.000 ευρώ στους διοικούντες για παράνομες προσλήψεις ημετέρων και τόσα άλλα που κυριολεκτικά χάνουμε το μέτρημα με το μέγεθος και την ποσότητα των παράνομων ενεργειών.

Αλλά όλα αυτά είναι λίγο ή πολύ γνωστά στους Γλυφαδιώτες και όχι μόνο. Το μέγιστο κακό όμως είναι το όσο ψάχνει κανείς βρίσκει κυρίως οικονομικά σκάνδαλα που ζημιώνουν το Δημοτικό ταμείο εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ εξ αιτίας των σκοπίμων ή μη σκοπίμων ενεργειών των ανθρώπων εκείνων που έδωσαν όρκο να διαφυλλάτουν την Δημοτική περιουσία.

Το ρεπορτάζ αυτό που είναι έρευνα αρκετών μηνών, δείχνει ξεκάθαρα τον ρόλο που έχουν διαδραματίσει οι δύο "εκλεγμένες" διοικήσεις της Δημοτικής επιχείρησης ΓΚΟΛΦ Α.Ε. με τα οικονομικά της εταιρείας που με τις ενέργειές τους από την αρχή αυτής της Δημοτικής θητείας, μόνο γι αυτό που σήμερα θα σας αποκαλύψουμε, ζημίωσαν το Δημοτικό ταμείο σκοπίμως ή μη πάνω από ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ μέχρι τώρα, από τα έσοδα που έπρεπε να πάρουν από την ιδιωτική επιχείρηση που της ενοικίασε το χώρο για τον τομέα της εστίασης. Την "SALAS INTER. GROUP ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Α.Ε."

Είναι αναγκαίο να σας παρουσιάσουμε κάποια έγγραφα, στοιχεία οικονομικής φύσεως για να διαπιστώσετε κατά τη διάρκεια του ρεπορτάζ το μέγεθος της παρανομίας και πως συσσωρεύτηκε το ιλιγγιώδες ποσόν που έχασε το Δημοτικό ταμείο που ο Ειδικός Ανακριτής εκτιμούμε πως θα βρει σε ποιές τσέπες πήγαν και ποιοί πλούτισαν εις βάρος της Δημοτικής περιουσίας και των Γλυφαδιωτών.

Θα ξεκινήσουμε με τη σύμβαση που μισθώθηκε ο χώρος στην ιδιωτική εταιρεία στις 5 Ιουνίου 2013 και θα σας παρουσιάσουμε κάποια ειδικά άρθρα που θα μας απασχολήσουν στην πορεία του ρεπορτάζ.

Όπως βλέπετε στο άρθρο 3 της σύμβασης του ΓΚΟΛΦ Α.Ε. που έγινε την 5  Ιουνίου το 2013 επί δημαρχίας Κόκκορη με την εταιρεία του κ. Σλαπατάρα αναφέρετε οτι το μηνιαίο μίσθωμα ανέρχεται στις 11.700 ευρώ συν το τέλος χαρτοσήμου 3,6% φθάνει τις 12.120 ευρώ. Επίσης αναφέρετε οτι εκτός της αύξησης του πληθωρισμού κάθε έτους και για κάθε επόμενο χρόνο θα αυξάνεται το μίσθιο κατά 2%. Φυσικά είναι και το τέλος του χαρτοσήμου κατά 3,6% κάθε μήνα στο μίσθιο. Που σημαίνει οτι το επόμενο έτος θα πληρώνει 11.700 + 2% χ 3.6% = 12.363 και κάθε χρόνο θα υπολογίζεται με αυτόν τον τρόπο. Έστω και αν ο πληθωρισμός θα είναι 0% (λέμε τώρα), πάλι το μίσθιο θα αυξάνεται κατά 2% κάθε χρόνο.

Αξιόλογη παρατήρηση είναι αυτή που διαβάζετε στο τέλος του άρθρου, όπου λέει: "Ρητά συμφωνείται οτι σαν μίσθωμα θα καταβάλλεται και ποσοστό επί του τζίρου σύμφωνα με το άρθρο 16.2.11" όπου θα το δούμε παρακάτω. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να το μνημονεύσετε.

Εδώ θα πρέπει για να έχετε την γενική εικόνα της δημοτικής επιχείρησης ΓΚΟΛΦ Α.Ε. να σας δείξουμε κάποιο σημείο της έκθεσης από τους Ορκωτούς λογιστές που έγινε για την διαχειριστική περίοδο του 2013 και αναφέρει κάποια σημαντικά στοιχεία για τους μετέπειτα ελέγχους των άλλων Ορκωτών που προσέλαβε ο Παπανικολάου με την παρέα του που θα δούμε παρακάτω. Σημειώνουμε οτι την συγκεκριμένη εταιρεία των Ορκωτών λογιστών η επόμενη διοίκηση του Παπανικολάου δεν την ήθελε και πρόσλαβε άλλη.

Σας πρώτη παρατήρηση των συγκεκριμένων Ορκωτών που είχε καθήκον να ελέγξει την περίοδο 2013 αναφέρεται ξεκάθαρα στην νέα σύμβαση της ΓΚΟΛΦ Α.Ε. με την ιδιωτική εταιρεία του κ. Σαλαπατάρα Νικόλαου. Σημειώνει την αύξηση του 2% του συμβολαίου της μίσθωσης καθώς και οτι η μισθώτρια υποχρεούται να καταβάλλει το 7% του καθαρού κύκλου εργασιών της προς το ταμείο του Γκολφ. Αυτά σας τα δείχνουμε για να καταλάβετε ποιά είναι τα καθήκοντα των Ορκωτών λογιστών και ποιοί Ορκωτοί τα παραβλέπουν μετέπειτα και φαίνεται οτι δεν υπάρχουν πουθενά.

Παρακάτω σας δείχνουμε και τον ισολογισμό της εταιρείας του κ. Σαλαπατάρα για το έτος 2013, έτσι για να κατανοήσετε τα ποσά των επόμενων ετών, μέσα πάντα από τους επίσημους ισολογισμούς που καταφέραμε να τους έχουμε στην κατοχή μας.

Επειδή δεν μπορούσαμε να σας το δείξουμε πιο καθαρά, σας λέμε οτι το 2013 το ποσόν που βγήκε από το καθαρό κύκλο εργασιών ανέρχεται στο 1.500.000 ευρώ. Γι αυτό το διάστημα το ΓΚΟΛΦ δεν υποχρεούται να πάρει παραπάνω χρήματα από το 7%.

Αλλά καλύτερα για να προχωρήσουμε επιβάλλεται να σας δείξουμε και το συγκεκριμένο άρθρο της σύμβασης που μιλά για το δικαίωμα του 7% που θα παίρνει το Γκολφ και από ποιό ποσό και πάνω.

Στο άρθρο 16.2.11 αναφέρεται: Η ΜΙΣΘΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να καταβάλλει ετησίως στην ΕΚΜΙΣΘΩΤΡΙΑ ποσοστό επτά τοις εκατό ( 7%) στην περίπτωση κατά την οποία το ποσό του ετησίως καθαρού κύκλου εργασιών της ΜΙΣΘΩΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είναι άνω του ενός εκατομμυρίου τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ (1.400.000,00). Διευκρινίζεται δε και γίνεται αποδεκτό από τα συμβαλλόμενα μέρη οτι ως καθαρός κύκλος εργασιών νοείται το σύνολο των εσόδων εξαιρουμένων οποιασδήποτε μορφής φόρων που επιβαρύνουν τρίτους, ήτοι Φ.Π.Α., Διάφορα τέλη κλπ."

Δείτε και το συγκεκριμένο άρθρο στην πλήρη μορφή του.

Όπως καταλαβαίνετε σύμφωνα με τους ισολογισμούς των επόμενων χρόνων της ιδιωτικής εταιρείας, ήταν υποχρεωμένοι τα μέλη του Διοικητικού συμβουλίου της ΓΚΟΛΦ Α.Ε. να εισπράττουν από τον ιδιώτη επιχειρηματία το 7% σύμφωνα με την σύμβαση που είχαν υπογράψει και την αποδέχτηκαν και τα δύο μέρη.

Ας δούμε τώρα τους ισολογισμούς της ιδιωτικής εταιρείας για τα χρόνια 2014, 2015, 2016 και 2017. Το 2018 το προσπεράσανε αφού παράνομα μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει η γενική συνέλευση των μετόχων όπου θα δωθεί επίσημα και η έκθεση των Ορκωτών λογιστών. Δείτε πρώτα τον ισολογισμό του 2013 που φαίνεται επίσημα και καθαρά οτι το 2013 η εταιρεία είχε καθαρό κύκλο εργασιών 1.559.000 ευρώ.

Δείτε τώρα τι ισολογισμό παρουσίασε η εταιρεία του κ. Σαλαπατάρα τα έτη 2014, 2015 και 2016

Δείτε τώρα τους ισολογισμούς της ιδιωτικής εταιρείας το 2014, το 2015 και το 2016 για να καταλάβετε πόσα χρήματα έπρεπε να εισπράξει η δημοτική επιχείρηση και να τα βάλει στο δημοτικό ταμείο.

Βλέπουμε οτι το 2014 παρουσίασε κέρδη καθαρά διπλασιάζοντας το ποσόν συνολικά από 1,5 εκατομ. , προφανώς λόγω της επιχείρησης εντός του Γκολφ (μαγαζί γωνία) σε 3.007.778,49 ευρώ. Άρα αν από αυτά αφαιρέσουμε το πλαφόν που γράφει η σύμβαση το 1.400.000 και στο υπόλοιπο που είναι 1.607.778,40 το ποσόν που έπρεπε να εισπράξει η δημοτική επιχείρηση με το 7% ανέρχεται στις 112.544,50 ευρώ μόνο για το 2014.

Πάμε για το 2015 και βλέπουμε οτι υπάρχει μία μείωση στα έσοδα και είναι στα 2.265.332,52 ευρώ. Άρα αφαιρώντας το πλαφόν του 1.400.000 μας μένουν 865.332,52 ευρώ και το έσοδο του 7% που έπρεπε να εισπράξει η δημοτική επιχείρηση ανέρχεται στις 60.573,30 ευρώ για το 2015.

Πάμε τώρα στο 2016 που εδώ βλέπουμε κατακόρυφη άνοδο των εισπράξεων. Σύμφωνα με τους πίνακες των ισολογισμών το ποσόν είναι στα 5.168.760 ευρώ. Αφαιρώντας το πλαφόν του 1.400.000 μας μένουν καθαρά 3.768.760 ευρώ και το έσοδο από το 7% που έπρεπε να εισπράξει η δημοτική επιχείρηση ανέρχεται στις 263.813,20 ευρώ για το 2016.

Πάμε τώρα και στον τελευταίο που υπάρχει ισολογισμό της εταιρείας και αφορά το έτος 2017. Εδώ βλέπουμε οτι ο κύκλος εργασιών ανέρχεται στα 6.134.801,5 ευρώ. Αφαιρούμε το 1.400.000 το πλαφόν και έχουμε υπόλοιπο 4.734.801,5 ευρώ και το έσοδο του 7% που έπρεπε να εισπράξει η δημοτική επιχείρηση ανέρχεται στις 331.436 ευρώ για το 2017.

Θυμάστε στο πρώτο έγγραφο που σας δείξαμε και στο άρθρο 3 τι έλεγε στην τελευταία παράγραφο; Σας το θυμίζουμε: "Η ΜΙΣΘΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να καταβάλλει ετησίως στην ΕΚΜΙΣΘΩΤΡΙΑ ποσοστό επτά τοις εκατό ( 7%) στην περίπτωση κατά την οποία το ποσό του ετησίως καθαρού κύκλου εργασιών της ΜΙΣΘΩΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είναι άνω του ενός εκατομμυρίου τετρακοσίων χιλιάδων ευρώ (1.400.000,00). Διευκρινίζεται δε και γίνεται αποδεκτό από τα συμβαλλόμενα μέρη οτι ως καθαρός κύκλος εργασιών νοείται το σύνολο των εσόδων εξαιρουμένων οποιασδήποτε μορφής φόρων που επιβαρύνουν τρίτους, ήτοι Φ.Π.Α., Διάφορα τέλη κλπ."" 

Δηλαδή ως σύνολο χωρίς να υπολογίσουμε το ποσόν του 2018 που δεν γνωρίζουμε το οικονομικό ύψος,  έπρεπε να είχε εισπράξει η δημοτική επιχείρηση  για τα έτη 2014, 2015, 2016 και 2017 είναι στις επτακόσιες εξήντα οκτώ χιλιάδες τριακόσια εξήντα επτά (768.367) ευρώ!!!. Με την επιφύλαξη για τα ποσά που έπρεπε να αφαιρεθούν σύμφωνα με το άρθρο 3.

 

 

Κρατείστε αυτά τα οικονομικά στοιχεία. Θα σας δείξουμε και άλλα στοιχεία που θα ανεβάσουν τον δείκτη των χαμένων ευρώ που ανέρχονται πάνω από εκατομμύριο.

Δείτε τώρα άλλα τρία θέματα από την σύμβαση που δεν τηρήθηκαν στα 5 χρόνια που πέρασαν και το Δημοτικό ταμείο υπέστη οικονομική βλάβη εκατομμυρίων ευρώ. Στο άρθρο 16 ως πρόσθετους όρους και ειδικά στο 16.1.1 που λέει οτι η μισθώτρια εταιρεία παρέθεσε ένα επαγγελματικό πλάνο που έγινε αποδεκτό από το Δ.Σ. του ΓΚΟΛΦ Α.Ε. που συμπεριλαμβάνει το ποσόν των 300.000 ευρώ ως επένδυση στο χώρο του Γκολφ για τον εκσυγχρονισμό των χώρων στα Ευρωπαϊκά πρότυπα (sic) για να προσελκύσουν μέλη και να ξαναπάρει το Γκολφ την αίγλη την παλιά.

Τώρα όποιος μας πει οτι κάπου, ίσως, κάποτε στα πέντε χρόνια κάτι επενδυτικό έγινε και μπήκαν κάποια χρήματα στο χώρο πολύ ευχαρίστως να το δημοσιεύσουμε. Εμείς πάντως με συχνές επισκέψεις που κάναμε είδαμε οτι ο χώρος του Γκολφ ήταν παραμελημένος και εντελώς ξεχασμένος. Άρα τι έγιναν αυτές οι 300.000 ευρώ ως επένδυση; πότε θα γίνουν; μετά τη λήξη της σύμβασης;

Δείτε τώρα και άλλα δύο άρθρα της σύμβασης τα 16.1.5 και 16.1.6 που λένε οτι η ιδιωτική εταιρεία προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ προς όφελος του Δήμου Γλυφάδας (!) 2 με 3 εκδηλώσεις ετησίως.

Και στο άλλο άρθρο λέει οτι η εταιρεία προσφέρει 1 ή 2 συναυλίες της οποίας τα έσοδα θα τα μοιραστούν!

Εμείς δεν είδαμε ΠΟΤΕ να γίνει κάτι τέτοιο. Φυσικά αν κάποιος από τη Διοίκηση της Δημοτικής επιχείρησης ΓΚΟΛΦ Α.Ε. θέλει να μας απαντήσει οτι όντως έγιναν κάποιες εκδηλώσεις ή συναυλίες και μπήκαν χρήματα στο Δημοτικό ταμείο, εμείς εδώ είμαστε. Θα το δημοσιεύσουμε. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που κάναμε και ρωτήσαμε μέλη της προηγούμενης διοίκησης αυτές τις εκδηλώσεις και συναυλίες να τις εκτιμήσουν ως χρήματα, μας είπαν οτι ανέρχονται ετησίως περί τις 50.000 ευρώ. Άλλωστε αυτό ήταν το νόημα της μείωσης του ενοικίου από τον προηγούμενο ενοικιαστή, τον όμιλο Ρέστη που έδινε ετησίως 190.000 ευρώ νοίκιο τον χρόνο και ο νέος ιδιώτης το πήρε με 140.000 ευρώ τον χρόνο και ως αντιστάθμισμα για να φτάσει στο πρότερο ποσόν μπήκαν αυτές οι εκδηλώσεις.

Αν τώρα κάποιος θελήσει να κάνει τις προσθέσεις για να δει πόσα χρήματα έχει χάσει η Δημοτική επιχείρηση σκόπιμα ή μη από την ιδιωτική εταιρεία θα δει οτι είναι περίπου στο ένα εκατομμύριο τριακόσιες είκοσι χιλιάδες  (1.320.000,00) ευρώ!!! Χρήματα που είναι των Γλυφαδιωτών και δεν δικαιούται κανείς να "παίζει" με τέτοια ποσά. 

Εδώ όμως θα πρέπει να σας ενημερώσουμε και για ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που έχει γίνει με ευθύνη των διορισμένων από την Δημοτική αρχή του ξενόφερτου Παπανικολάου Ορκωτών λογιστών που τους πρότειναν τα μέλη του Δ.Σ. της ΓΚΟΛΦ Α.Ε.

Είδαμε οτι επί Κόκκορη η εταιρεία των Ορκωτών λογιστών που είχε αναλάβει τον έλεγχο των οικονομικών στοιχείων του ΓΚΟΛΦ Α.Ε. η OLYMPIA και στον διαχειριστικό έλεγχο που έκαναν το 2014 ήδη σας το έχουμε δείξει το σχετικό απόσπασμα και σας το μεταφέρουμε και πιο κάτω, είχαν αναφερθεί στην αύξηση του 2% ετησίως συν τον πληθωρισμό, τις επενδύσεις των 300.000 ευρώ που δεν είχε το σχετικό πλάνο όπως το ανέφεραν, ανέφεραν τις εκδηλώσεις και τις συναυλίες και κυρίως ανέφεραν την είσπραξη του 7% επί των καθαρών κύκλων εργασιών. Αυτά τα έγραψε αναλυτικά η εταιρεία το 2014 η OLYMPIA.

Ερχόμενη η νέα διοίκηση με τον Παπανικολάου, τον Κουρουπάκη, την Γερογγιαννάκη, τον Σκαλτσά, τον Λεβετσοβίτη, την Μηλιαρέση κλπ άλλαξαν την εταιρεία και για τα διαχειριστικά έτη 2015 και 2016 ανατέθηκαν στην εταιρεία ECOVIS και για το 2017 η MPI HELLAS S.A. Καμμία από τις δύο αυτές διορισμένες από τον Παπανικολάου και την παρέα του αναφέρθηκε ποτέ σε αυτές τις εισπράξεις και οτι η δημοτική επιχείρηση εισέπραξε ποτέ αυτά τα ποσά. Σαν να μην υπήρχαν ποτέ!!!

Και σαν να μην έφταναν όλες αυτές οι "παραλείψεις" από τις εταιρείες των Ορκωτών λογιστών, από τα μέλη της Διοίκησης που ζημιώθηκε το δημοτικό ταμείο τόσα χρήματα προς όφελος του ιδιώτη επιχειρηματία, έρχεται μία άλλη απόφαση του Δ.Σ. του Γκολφ και αλλάζει την σύμβαση σε δύο άρθρα της. Το άρθρο 7 και το άρθρο 16.2.12 στις 16 Νοεμβρίου 2018 και με τις ΑΔΑ: 694ΑΟΕΨΖ-Υ4Γ και 6ΔΠΓΟΕΨΖ-8Ψ6.

Με αυτές τις τροποποιήσεις των άρθρων επιτρέπουν στον κ. Σαλαπατάρα της "SALAS INTER. GROUP ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Α.Ε." να μπορεί να συνεταιριστεί με άλλον επιχειρηματία, ενώ ρητά το άρθρο 7 το απαγόρευε. Φυσικά για τις μέχρι τότε οικονομικές παραλείψεις το Διοικητικό συμβούλιο δεν έκανε ποτέ ΤΙΠΟΤΑ. Φυσικά άλλοι τώρα θα ελέγξουν αυτές τις οικονομικές σκόπιμες ή μη παραλείψεις που ζημίωσε το δημοτικό ταμείο πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ.

Θα δώσει επιτέλους κάποιος αρμόδιος ή υπεύθυνος μια εξήγηση για ποιό λόγο το Δημοτικό ταμείο υπ' ευθύνη του Παπανικολάου και των διοικούντων του Γκολφ ζημιώθηκε το 1,3 εκατομμύρια ευρώ; Μπορεί κάποιος να εξηγήσει με τι αντάλλαγμα η Διοίκηση έκανε τα στραβά μάτια για αυτά τα χρήματα; Τελικά μόνο ο επιχειρηματίας ευνοήθηκε από την σκόπιμη ή μη διαφυγή του τεράστιου αυτού ποσού;

Με χαρά θα περιμένουμε κάποιος να μας διαψεύσει και να μας απαντήσει στο ρεπορτάζ. Όποια απάντηση από επίσημα χείλη μας σταλεί θα την δημοσιεύσουμε.