Menu
A+ A A-

ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Δεν περάσανε καλά καλά τρεις μήνες από τότε που ο Δήμος Γλυφάδας με τις 

"περίεργες" αναζητήσεις με μορφή αιτήσεων κάποιων υπαλλήλων του γκαράζ για την μαζική αγορά μπαταριών των οχημάτων του Δήμου, που μάλιστα είχαμε τότε καυτηριάσει οτι ζητούν να αγοραστούν μπαταρίες περισσότερες από τα οχήματα που διαθέτουμε,

λες και κάποιοι ενδιαφερόντουσαν να τις βάλουν και στα προσωπικά τους αυτοκίνητα εις υγείαν των κορόϊδων Γλυφαδιωτών που πληρώνουν.

Θα γυρίσουμε στην τότε αγορά των μπαταριών πριν από τρεις μήνες, αφού πρώτα σας δείξουμε τα τελευταία κατορθώματα της αντιδημάρχου καθαριότητας κ. Καυκά, των προϊσταμένων και των διευθυντάδων είτε του γκαράζ είτε των τεχνικών υπηρεσιών, ναι μην φτύνετε τον κόρφο σας αυτούς έχουμε, για άλλες δύο μέχρι στιγμής αγορές μπαταριών της τάξεως των 15.000,00 ευρώ περίπου.

Σε ταινία επιστημονικής φαντασίας θα πρέπει να πάμε για να κατανοήσουμε αυτήν την έξαρση των αγορών, που εμείς αμφισβητούμε ως χρειαζούμενες, σε μπαταρίες για τα οχήματα του Δήμου.

Δείτε το ένα τιμολόγιο αγοράς μπαταριών που εκδώθηκε στις 23/10/2017 της τάξεως των 8.051,32 ευρώ, όπου σχεδόν κάθε ημέρα, αν κρίνουμε από τον αριθμό τιμολογίου, αγοράζαμε μπαταρίες. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας δείξουμε πόσες είναι οι μπαταρίες σε ποσότητα, αλλά αν υπολογίσουμε οτι μία μεσαίου μεγέθους μπαταρία, με την μειωμένη τιμή που κάνουν οι προμηθευτές λόγω "διαγωνισμού" (λέμε τώρα) θα είναι περίπου 150 τεμάχια και πάνω. Δείτε το σχετικό τιμολόγιο και συνεχίζουμε.

Εδώ δείτε τώρα το άλλο τιμολόγιο από την ίδια επιχείρηση (πολύ τυχερή αυτή η επιχείρηση αφού κέρδισε και τους δύο "διαγωνισμούς" ) ακριβώς μετά από 15 ημέρες, ήτοι στις 8/11/2017 της τάξεως των 6.630,28 ευρώ. Κι εδώ αν υπολογίσουμε τα τεμάχια θα είναι περίπου 130 μπαταρίες. Σύνολο 290 περίπου μπαταρίες. Την τιμή την υπολογίζουμε με 50 ευρώ αγορά την κάθε μία. Δείτε το σχετικό τιμολόγιο και συνεχίζουμε.

Αν υπολογίσουμε οτι όλα τα οχήματα του Δήμου δεν φτάνουν τα 190 (και πολλά λέμε) τότε αγοράσαμε διπλάσιες σχεδόν από τα υπάρχοντα οχήματα του Δήμου. Λογική εξήγηση θα ήταν οτι ας υπάρχουν κάποιες μπαταρίες για αλλαγή λόγω κάποιου έκτακτου περιστατικού. Θα είμασταν σύμφωνοι αν δεν υπήρχε προ μηνών η τεράστια αγορά των μπαταριών που έφθανε να καλύψει τα οχήματα όλων των παραλιακών Δήμων.

Δείτε τώρα το συμφωνητικό που υπεγράφη πάλι με την ίδια επιχείρηση (τι τυχερός είναι αυτός ο επιχειρηματίας που κερδίζει όλους τους διαγωνισμούς;;;;) και με το Δήμο Γλυφάδας. Είναι στις 3/7/2017 και είναι της τάξεως των 45.250,00 ευρώ. Μπορείτε να αναλογιστείτε πόσες μπαταρίες θα πάρουμε; Που θα τις βάλετε βρε παιδιά;

Και μία άλλη σημαντική λεπτομέρεια. Επειδή το υπάρχον δημοτικό συνεργείο του γκαράζ που αποτελείται από μηχανικούς κλπ, αλλά δεν είναι ικανοί να αλλάξουν μία μπαταρία, τότε γεννάται η απορία τις μπαταρίες που αγοράζουμε σε τέτοια ποσότητα ποιός τις αλλάζει; Αφού εμείς έχουμε μαζέψει πρόχειρα τρία οχήματα που πήγαν σε ιδιωτικό συνεργείο που τοποθέτησαν μπαταρίες, τι τους πληρώνουμε αυτούς που νομίζουν οτι αποτελούν το δημοτικό συνεργείο; Ήμαρτον Κύριε. Στραβοί, κουτσοί στον Άγιο Παντελεήμονα;

Δείτε τώρα και τα σχετικά συμφωνητικά που ιδιώτες τοποθετούν σε δημοτικά οχήματα μπαταρίες που τις ξαναπληρώνουμε συν την τοποθέτηση!!!